Corona en Internoord Zakelijk

Corona en Internoord Zakelijk Internoord Zakelijk Reizen

Beste klanten,

De wereld staat stil... maar wij draaien op volle toeren om voor onze klanten te zorgen en hun vragen te kunnen beantwoorden. Helaas verandert de situatie per uur en weten wij ook (nog) niet alles. Hoe gaat dit verder? Wat kan ik met mijn reis? Vragen die wij zeker begrijpen en waar we u graag een antwoord op willen geven.

Gelukkig hebben wij een zeer gespecialiseerd en ervaren team van reisspecialisten die al deze vragen oppakt en onze klanten zo goed als mogelijk informeert. U zult begrijpen dat er vanuit het hele land veel vragen op de touroperators afgevuurd worden en de wachttijden voor ons aan de telefoon dan ook vaak lang zijn. Wij vragen u dan ook om geduld als we u niet gelijk kunnen antwoorden.

Onze eerste prioriteit zijn de klanten die zich nu in het buitenland bevinden of een reis gepland hadden staan met vertrek t/m 31 maart. We werken hard aan het inzetten van vouchers voor pakketreizen van Nederlandse organisaties zodat u de betaalde reissom later in het jaar alsnog kunt gebruiken voor een andere reis.

Wij vinden dat we als betrouwbaar aanspreekpunt gewoon open moeten blijven en zullen dit voorlopig dan ook gewoon doen. Wel verzoeken wij u vriendelijk om uw vragen zoveel mogelijk via de telefoon of mail te stellen. Dit om de toeloop in onze kantoren te beperken voor uw en onze veiligheid.

Dit is zelfs voor de reiswereld een zeer uitzonderlijke periode met veel onzekerheid. We zijn dan ook trots op ons team wat zich enorm flexibel en creatief inzet om u van informatie te voorzien. Ook willen we u als klant bedanken voor het vertrouwen in ons en de blijken van waardering die we afgelopen week hebben mogen ontvangen. Bedankt!

Be safe!

Namens het team van Internoord Zakelijk

Gerda Klooster

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.